Ja mitä sitten otin miitistä eilen mukaan? No, niitä tuli sitten taas vähän useampi, vaikka lukemista kyllä riittäisi kotona muutenkin. Taas kerran ajattelin sitä, että bookcrossaukseen lähdin mukaan sillä mielellä, että kirjat vähenisi hyllystä ja kotoa yleensäkin. Kuitenkin tässä käy ihan toisin. Varmaan kaikille crossareille on käynyt samoin. Kirjat vaan lisääntyy.

Jotenkin sekin on ihan käsittämätöntä. Ajattelisi, että ne kirjat vähenee jollain, kun ne lisääntyy kaikilla, mutta niin vaan ei tunnu käyvän. Kirjat lisääntyy kaikilla crossareilla. (Ja kyllä.. odotan kolmea kirjaa nytkin postista..)

Ja sitten siihen aiheeseen. Eli kirjat, jotka otin miitistä mukaan ovat Ame'lie Nothompin Antikrista, Emmanuel Carre'ren Huviretki painajaisiin, Sophie Kinsellan Himoshoppaaja vierailla mailla, Armistead Maupinin Kertomuksia kaupungista, Gun Årestadin Ja päivä meni pilveen sekä Gerald Durrellin Eläimet ja muu kotiväkeni.

1367638.jpg

Tällä kertaa minulla oli jopa perusteet kaikille kirjoille, jotka otin mukaan.Ame'lie Nothombin kirjan otin, koska se on sellaista "ryppyistä" paperia. Ihana pitää kädessä. Carre'ren kirjan otin siksi, kun kirjailija on ranskalainen ja olen aina ranskalaisista kirjailijoista innoissani. Kinsellan kirja oli arvontapalkinto, jota olin toivonutkin. Maupinin kirjan otin taas siksi, että se on pokkari ja vaikuttaa mielenkiintoiselle. Årestandin kirja on taas sädekirja, josta saan aakkoshaasteeseen yhden kirjaimen. Muuten tuskin lukisin. Ja sitten Durrellin kirjan otin, kun olen niin heikkona eläinkirjoihin nyt, kun olen lukenut noita James Herriotin kirjoja.