Torstaina on seuraava pääkaupunkiseudun miitti, johon aion mennä. Harmittaa, kun en tosiaan voi käydä tapaamisissa kovin usein, sillä minulla on aina töitä ja vakiomeno silloin, kun olisi myös vakiotapaaminen. Nyt minulla on ollut tuonne Helsinkiin muutenkin asiaa, niin samalla kerralla käyn sitten hoitamassa sen ja kerkeän vielä miitissäkin pyörähtää.

Minulle on tulossa ainakin yksi kirja. En vaan tiedä, millä ihmeellä kerkeän lukemaan kaikki kirjat. Kun olen aloittanut aktiivisen Bookcrossauksen, niin en ole kirjastoon sen jälkeen mennyt. Riittää lukemista noissa kirjoissa,  joita saan tai joita ostan kirppareilta.

Ja mukaan ajattelin ottaa muutaman kirjan. Minulla on pari sellaista kirjaa, joita en halua välttämättä pitää omassa hyllyssä, mutta joita en ihan heti myöskään haluaisi vapauttaa villisti. Siksipä otankin ne miittiin mukaan ja tarjoan siellä jollekin. Katsotaan nyt.

Mutta, kivaa on nähdä taas muita harrastajia.